בניית חנות וירטואלית אונליין: מדריך טכני ליישום תהליך ההקמה

בניית חנות וירטואלית | היום, העולם הוירטואלי הפך לחלק מהותי מחיי היומיום שלנו.

מאינטראקציות חברתיות ועד לקניות, הכל זמין כעת באינטרנט. המעבר הזה לעבר העולם המקוון הוביל לעלייה בחנויות וירטואליות או חנויות אינטרנט. לפי סקר שנערך לאחרונה, חלק ניכר מקהילת בוני האתרים ברחבי העולם מעדיף את פלטפורמת וורדפרס על פני פלטפורמות אחרות לבניית אתר חנות. הסיבה לכך היא ש-WordPress מציעה מגוון תכונות, כולל ממשק ידידותי למשתמש, אופטימיזציה של SEO ומגוון רחב של תוספים אשר הופכים את התהליך של הקמת חנות וקל ויעיל יותר יחסית ל wix ג'ומלה ועוד.

מדוע לבנות חנות וירטואלית?

לבניית חנות וירטואלית יש מספר יתרונות. ראשית, היא מאפשרת לעסקים להגיע לקהל גלובלי ללא צורך בנוכחות פיזית. זה מועיל במיוחד לעסקים קטנים שאין להם את המשאבים להקים חנויות פיזיות במספר מיקומים, דמיינו לכם שעם חנות אתר במספר שפות תוכלו ליצור סניפים בכל העולם. שנית, חנות מקוונת פועלת 24/7, ומאפשרת ללקוחות לבצע קניות בזמן שנוח להם. לבסוף, הקמת חנויות וירטואליות היא חסכונית מכיוון שהיא מבטלת את הצורך בתשתית פיזית ובצוות (הערה: היא כן דורשת מיומנויות אחרות שניתן לקבל מאנשי מקצוע אחרים אבל במחירים הרבה יותר טובים).

מרכיבי פיתוח של חנות אונליין

אז זה לא ה DO TO LIST המלא אבל ניתן לקבל מושג לקראת מה אתם הולכים מבחינת הדברים שצריך לדאוג להם בתהליך בניית אתר חנות אינטרנט

  • תוכן איכותי: התוכן באתר שלכם צריך להיות אינפורמטיבי, מרתק ורלוונטי לקהל היעד. זה כולל תיאורי מוצרים, תמונות ופוסטים בבלוג.
  • עיצוב רספונסיבי: האתר שלכם חייב להיות נגיש ופונקציונלי בכל המכשירים, כולל מחשבים שולחניים, טאבלטים וסמארטפונים.
  • מערכת סליקה: מערכת סליקה מאובטחת ויעילה חיונית לעיבוד תשלומים וניהול עסקאות.
  • דפי מוצר: לכל מוצר צריך להיות דף ייעודי עם מידע מפורט, תמונות ואפשרות להוסיף לעגלת הקניות או למועדפים כך שהגולש יוכל לעשות בחינה של המוצר הטוב ביותר והמתאים לרכישה בהתאם לפרמטרים שלו או למחיר לשיקולוט כמובן.
  • תפריט אתר: תפריט אתר מסודר היטב ותפריט קטגוריות עוזרים למשתמשים לנווט בקלות באתר שלכם.
  • אופטימיזציה של SEO: יישום שיטות עבודה מומלצות של SEO יעזור לאתר שלכם להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש ובעיקר של גוגל.

הקמת אתר וורדפרס

WordPress היא CMS (מערכת ניהול תוכן) פופולרית המשמשת לבניית אתר אונליין. אז אם בחרתם במערכת זו ראו מדריך

מדריך שלב אחר שלב רכישת דומיין, הפניות DNS והעלאת האתר לשרתים. 

שלב 1: רכישת דומיין
השלב הראשון בהקמת החנות המקוונת הוא רכישת שם דומיין. זוהי כתובת האינטרנט שבה הלקוחות ישתמשו כדי למצוא את החנות שלכם באינטרנט. להלן השלבים לרכישת שם דומיין:

  • בחרו שם דומיין: בחרו שם שקל לזכור, רלוונטי לעסק שלכם וכולל מילות מפתח הקשורות למוצרים או לשירותים שלכם.
  • בדקו את זמינות הדומיין: השתמשו באתר רישום דומיין כדי לבדוק אם שם הדומיין שבחרתם זמין.
  • רישום הדומיין: אם שם הדומיין זמין, תוכל לרשום אותו על ידי מילוי פרטיך וביצוע התשלום.

מחיר רכישת דומיין צריך לנוע בין 80 ₪ ל 150 ₪ לשנה.

>חברה לבניית אתרים

>10 שלבים חיוניים לבניית אתר וורדפרס מוצלח

> קידום אתרי חנות

שלב 2: העברת DNS
העברת DNS (מערכת שמות דומיין) היא תהליך של הפניית מבקרים משם הדומיין שלכם לאתר המאוחסן בשרת אחר. להלן השלבים להגדרת העברת DNS:

  • היכנסו לחשבון רשם הדומיינים שלכם.
  • עברו אל הגדרות ה-DNS או דף ניהול ה-DNS.
  • מצאו את הקטע העברת DNS או העברת כתובות אתרים.
  • הזינו את כתובת האתר שלכם שאליו תרצו להעביר את הדומיין שלכם.
  • שמרו את השינויים.

שלב 3: העלאת האתר לשרתים
לאחר שרכשתם דומיין והגדרתם העברת DNS, השלב הבא הוא להעלות את האתר שלכם לשרתים. להלן השלבים להעלאת האתר שלכם לשרתים:

  • בחרו ספק אירוח: בחרו ספק אירוח אמין ומקצועי אשר מציע את התכונות והשירותים הדרושים לחנות אונליין שלכם בפלטפורמת וורדפרס – אנו ממליצים על חברת יופרס בונוס מתנה קוד קופון הנחה UP05GOTON – כנסו לאתר והזינו את הקוד www.upress.co.il.
  • צרו חשבון: צרו חשבון עם ספק האירוח שבחרת ובחר תוכנית אירוח שמתאימה לצרכים שלכם (השתמשו בקוד הקופון שנתנו לכם זה מקנה לכם הנחה).
  • העלו את האתר שלכם: השתמשו בלקוח FTP (פרוטוקול העברת קבצים) כדי להעלות את קבצי האתר שלכם לשרת. רוב ספקי האחסון מציעים לוח בקרה או בונה אתרים שבו אתם יכולים להשתמש כדי להעלות את הקבצים שלכם.

הקמת החנות המקוונת שלכם כרוכה במספר שלבים חיוניים וקצת טכניים, אחרי שתעברו את המשוכה הזו כל השאר כבר הרבה יותר פשוט. מרכישת דומיין ועד להעלאת האתר שלכם לשרתים. על ידי ביצוע מדריך שלב אחר שלב זה, תוכלו להגדיר את החנות הוירטואלית שלכם כולל אישור בקלות ובביטחון. זכרו לבחור שם דומיין שקל לזכור ורלוונטי לעסק, הגדירו העברת DNS כדי להפנות מבקרים לאתר שלכם ובחרו ספק אירוח שמציע את התכונות והשירותים הדרושים לחנות האינטרנטית. מכירה שמחה!

במקום להעלות אתר מוכן עם תבנית ניתן גם לבצע התקנת וורדפרס דרך ספק האירוע ולהתחיל לעבוד משם בבניית האתר. ראו להלן האופציה והתהליך ליישום:

  • התקנת וורדפרס: רוב ספקי האירוח מציעים התקנות וורדפרס בלחיצת כפתור אחת.
  • בחר ערכת נושא/תבנית: בחר תבנית רספונסיבית של וורדפרס שמתאים לחנות הוירטואלית שלכם גם ברמה ויזאולית וגם ברמה של פונקציונליות.
  • תוספים: התקינו תוספים חיוניים כגון WooCommerce לניהול מוצרים, תשלומים ועגלת קניות.
  • הוסף מוצרים: הוסף מוצרים לחנות, כולל תמונות, תיאורים ומחירים.
  • הגדרות: הגדר את הגדרות האתר, כולל אמצעי תשלום, אפשרויות משלוחים והגדרות מס.
  • התאמה אישית של עיצוב: התאם אישית את העיצוב של האתר באמצעות WordPress Customizer או תוסף לבניית דפים או CSS.
  • בצעו אופטימיזציה : בצעו אופטימיזציה של האתר שלכם עבור קידום אתרים SEO על ידי הוספת מטא תגים, אופטימיזציה של תמונות ויצירת תוכן איכותי.

בניית חנות וירטואלית היא צעד חיוני לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח ההגעה שלהם ולהגדיל את המכירות. עם פלטפורמות כמו וורדפרס, הקמת חנות אונליין הפכה לקלה יותר ונגישה יותר לכולם. על ידי התמקדות ברכיבי מפתח כגון תוכן איכותי, עיצוב ריספונסיבי ואופטימיזציה של SEO, תוכלו ליצור חנות מקוונת וירטואלית מצליחה שמושכת לקוחות פוטנציאליים.

פתיחת חנות מקוונת אינה רק הקמת אתר וורדפרס והוספת מוצרים. זה כולל גם ניהול קמפיינים בגוגל, ניהול קמפיינים בפייסבוק וקידום בחנות כדי למשוך תנועה לאתר. בנוסף, חשוב לעקוב ולנתח את ביצועי האתר באופן קבוע כדי לבצע התאמות ושיפורים הדרושים.

זכרו, המפתח לחנות וירטואלית מצליחה הוא לא רק אתר מעוצב היטב אלא גם שיווק מקוון יעיל ואופטימיזציה מתמשכת.

תוכן עניינים
פתח צ'אט
1
💬 צריך עזרה?
שלום👋
שלח הודעת בצ'אט!