קידום אתרים לעורכי דין – בישראל מספר עורכי הדין ביחס לאוכלוסייה הוא הגבוה בעולם לכן השוק מוצף בעורכי דין אשר מציעים את השירותים שלהם לציבור, אחד הדברים המרכזיים שיכולים להעניק לך יתרון על פני המתחרים הוא אתר מושקע שמספק אינפורמציה על השירותים המוצעים.
כמעט בתחום תחום מעולם המשפטים התחרות ברשת היא גבוהה, על ידי קידום אתרים לעורכי דין תוכלו לדאוג לכך שהאתר שלכם זמין לגולשים, שהוא אינו נבלע בין כל האפשרויות האחרות.
קידום אתרים לעורכי דין
קידום אתרים בגוגל היא השיטה היעילה ביותר עבור עורכי דין שרוצים לקדם את העסק שלהם ולהרחיב את פעילותם. קיים מגוון אפיקים בתחום המשפטי שיכולים למנף את העסק, למשל פרסום באינדקסים של עורכי דין או באמצעות הרשתות החברתיות, אך ללא ספק קידום אתרים יביא לתוצאות הטובות ביותר.
קידום אתרים בתחום הוא תהליך מאתגר אשר דורש הרבה הבנה ומיומנות מאחר ולעורכי דין יש מגבלות פרסום רבות יותר, כמו למשל מגבלת החיסיון. עיקר קידום האתרים בתחום המשפטי מתבצע על ידי קידום אורגני, אשר דורש מיומנות גבוהה.
מאמרים נוספים:
גוגל מעוניין להציג לגולשים תוצאות חיפוש אשר מציגות את האתרים המהימנים ביותר בתחום החיפוש, לכן הוא מדרג אתרים על סמך גורמים כמו סמכות גבוהה ומומחיות בתחומם. ישנם יותר מ200 פרמטרים אשר משפיעים על דירוג האתר, אולם הגורמים המכריעים הם תוכן איכותי ושימושי, אפשרות גישה גם בגרסת מובייל, חווית משתמש טובה, תוכן מקורי, ושימוש בטוח באתר.
קידום אורגני בגוגל למשרד
קידום אורגני מתחיל מבניית אסטרטגיה שיווקית והצבת יעדים, בחירות ביטויי מפתח נכונים היא קריטית לקידום האורגני. ביטויי המפתח משמשים את הלקוחות הפוטנציאלים שמחפשים מידע על השירות ברשת. חשוב להבין את הסמנטיקה בין התאמת התוכן למילות החיפוש כדי להבין איזה מילים וביטויים יכולים להביא יותר גולשים ולקוחות פוטנציאליים, הדבר גם יאפשר לשפר את המיקום של האתר בתוצאות החיפוש.
לדוגמא כאן תוכלו לראות מבחר ביטויים בתחומים שונים כאשר כתבנו לכלי מילות המפתח המיוחד את הביטוי "עורך דין ל… והכלי השלים את החסר, כך בעצם אנו ניגשים למחקר מילות מפתח וממשיכים משם הלאה.
קידום אתרים לעורכי דין חייב לכלול תהליך של אופטימיזציה לאתר, בו מתבצע שיפור של האתר על פי אותם הפרמטרים שגוגל לוקחת בחשבון במהלך הדירוג. התהליך יכלול שינוי דפי השירות והבית, כך שיכללו את ביטויי המפתח המתאימים, יצירת תוכן חדש. ככל שהאתר יכיל תוכן מגוון, מקורי ומעמיק יותר, כך גוגל תראה בו אתר משמעותי יותר שיש להציב בראש תוצאות החיפוש. כדאי גם להשקיע במרכיב הוויזואלי של האתר, להוסיף תמונות ולתת עם ביטויי מפתח, סרטונים גם יתקבלו בברכה. האופטימיזציה צריכה להיעשות גם ברמה הטכנית, כדי שהשימוש באתר יהיה יעיל ומהיר.
היבט נוסף שקידום אורגני מתמקד בו הוא בניית אזכורים וקישורים חיצוניים יעילים ואיכותיים, שמשמים בתור המלצות לאתר. כאשר מדובר בקידום אתרים לעורכי דין, אזכור האתר מצד מגזין משפטי או אתר של עורכי דין יכול לחולל פלאים ולעזור לאתר להתרומם.
קישורים חיצוניים הם יעילים ואיכותיים יותר כאשר נעשים מול אתרים שיש להם זיקה לתחום שבו אתם עוסקים, וכאשר מדובר באתר בעל סמכות. חשוב גם לבנות קישורים יוצאים לאתרים כמו אתר בית המשפט, אתר משרד המשפטים, אתר לשכת עורכי הדין, אתר תקדין וכדומה. קישורים ניתן לבנות על ידי יצירת שיתופי פעולה עם עסקים אחרים.
אתר של עורך דין צריך להכיל מאמרים, פרטים על צוות המשרד ותחומי העיסוק, נתונים על הבעלים של המשרד, וכן אופן יצירת קשר, מייל, טלפון, פייסבוק וכדומה. למיקומכם הגיאוגרפי יש חשיבות רבה, כדאי לקדם את האתר ברמה הלוקאלית, הדבר מצריך עדכון החשבון עם כל הפרטים שלכם "בגוגל לעסק שלי". פתיחת כרטיס בגוגל מעידה שמדובר בעסק בולט, נגיש וחזק. הקידום הלוקאלי מזמן לקוחות שמחפשים פתרון בקרבתם, כדאי גם לשלב את המיקום בביטויי המפתח שתשמשו בהם.
קידום ממומן בגוגל לעורכי דין
זוהי שיטת קידום אשר מעלה את האתר לראש דף תוצאות החיפוש על ידי שימוש במודעות, לכן בראש כל דף כזה תופיע המילה "מודעה". היתרון הוא שהמודעה מופיעה כאשר למשתמש יש צורך ממשי וכוונת רכישה של המוצר או השירות אותו אתם מציעים. התשלום עבור קידום ממומן נעשה מול גוגל, ואתם מתבקשים לשלם רק על ההקלקות, כלומר על כניסה בפועל של הגולש לאתר.
כאשר פג תוקפו של הקמפיין הממומן, המודעה תעלם וכך גם נוכחותכם ברשת תרד. שיטה זו תביא לתוצאות באופן מהיר וללא השקעה מרובה, דבר שיכול מאוד להועיל למשרדים חדשים שמחפשים להתחיל בפעילות, אולם ההשפעה בטווח הארוך היא פחותה. המחיר עבור הקליל ישתנה בהתאם לתחום שבו עוסק, ישנם תחומים יקרים מאוד, למשל רשלנות רפואית.
קידום אתרים מקצועי
קידום אתרים לעורכי דין הוא תחום שדורש הבנה ומיומנות רבה, בגלל שהוא כולל הרבה דקויות, מומלץ מאוד להיעזר במומחים בתחום קידום האתרים ובכותבי תוכן אשר מבינים בתחום המשפטי, מאחר וחשוב מאוד לספק לגולשים מידע מדויק.
עבודת קידום אורגני לא נכונה יכולה להסב נזק לעסק, למשל קישורים שאינם רלוונטיים ואיכותיים, יכולים לעשות נזק משמעותי ולגרום לעסק לספוג עונש עד כדי מחיקת האתר ממנוע החיפוש של גוגל. העלאת תוכן שאינו מדויק יכולה לפגוע במהימנות האתר.
כשמדובר בקידום ממומן, ככל שהמודעה תהיה ברמת אופטימיזציה גבוהה יותר, ובאינטגרציה טובה יותר עם דף הנחיתה, כך תשלמו פחות עבור כל קליק, חשוב להיעזר באנשי מקצוע שיכולים לסייע לבנות את הקמפיין באופן שבו תפיקו ממנו את המרב, במינימום השקעה כספית.
קידום אתרים לעורכי דין הוא הכלי הטוב ביותר להרחבת הפעילות של העסק ולשיתופי פעולה חדשים.
בעולם השיווק קיים מגוון רחב של אפשרויות קידום ולרבות קידום אורגני וקידום ממומן. קידום נכון יכול למנף את העסק באופן משמעותי, חשוב לעשות זאת בצורה חכמה ומקצועית. מומחה לקידום אתרים ייעל ויזרז את תהליך, ובכך יחסוך עלויות לעסק.